kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Sunday, July 31, 2011

I MISS YOU:(


yes she is the only my adopted sister
actually daa ex daa pown:(
sedih sangat tapi aku sayang sangat ngn dea
dea laen daripade yang laen tawu ta
dea paham aku even kteowg selalu gado
tapi dea comel sangat kalaw wat lawak
rindu every moment with her :(
rindu semuenye pasal awak eifa
naseb baek ta lost contact
sebab kte daa jumpe fb awak:D
saranghae nur farahiffah rosdi