kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Saturday, July 30, 2011

CERMINKAN DIRI DULU

hidup neh kadang kadang memang unexpected right ?
beribu manusie kepoh pasal kte while dyowg ta de laa baek sangat pown
tapi kte ta bole na tutup mulut owg kan :D
ape yang kte bole wat just berserah pade tuhan
tuhan ade balasan utk dyowg
sebab dyowg aku dengan mama bergadoh :(
ta pe laa kowg. aku neh jenis yang malas na kesa sangat
dyowg cakap buruk pasal kte tapi aku ta kesa kalau dyowg sangat baik
neh ? hm. dyowg just nampak sala owg tapi ta nampak sala sendiri
time aku sedih gini still de sowg yang setie kat sisi neh
sentiase bagi semangat dekat aku
AMIRUL AKMAL u are the best sayangg:)
kte sayang awak sangat sangat sampai bile bile pon
thanx for everything my dear. iloveyousomuch:D

*aku hanye mampu tersenyum cenggini je. err -.-

kbye