kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Saturday, August 20, 2011

SI GEDIK -;-

tetttt . hari neh na cerite pasal keding sayang niesa laa :D
daa lame kod ta story pasal dea . asyek buat post mengarut mane tak nye -.-
alahai kesian boyf niesa sorang tu
dea kan sekarang study dekat kedah . gedik kan na jauhh jauh ?
okay sorang dekat johor and sorang dekat kedah . err -.-
bole mati wehh jauh jauh macam neh *.*
bile na balek neh amirul akmal ? aku boom jugak kedah tu kang -.-
kite tawu awak balek minggu neh ea by
kalau ta kite campak awak dekat zimbabwe .by duduk jelaa sane susa sangat
hari khamis neh kite jumpe uke by .lame na mampos ta jumpe kod
korang na tawu mane amirul akmal ? haa kw tengok neh

*amirul akmal yang dibulatkan merah tu -.-

hamboi gedik santai ea kw by
siap laa balek sini memang sayang kejar satu johor neh -.-
ehh by . mamat sebelah tu handsome laa :D
na tawu ta ? amirul akmal neh memang kedekut taik hidung masen taww
dari aritu niesa mintak nombor phone membe dea
bukan na menggatal pon -.- na suruh kejut dea pagi pagi
daa laa si keding neh susa na bangun -.-
bom meletup pon belom tentu dea na bangun taww . err
tapi dea ta de nye na bagi nombor phone membe dea tu -.-
suke hati kw laa by. haha
sayang by muah muah
kbye