kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Sunday, August 14, 2011

SUNDAY :D


hari neh balek umah sebab ade tuisyen chemistry tadi :D
best gile laa kan dapat balek dari terperuk dekat hostel neh. err sial je kod
tadi time tuisyen memang laa ta bole blaa kan
ta sah laa kalau aku ta ngantok kan. aku dengan mate stim aku.HAHA
pas uw dengan mate gatal gatal lagi. memang ta terkawal sampai kene tegur -.-
cikgu tuisyen tu bole pulak asyek tanye aku je soalan
da laa ngantok ta de maknenye aku na jawab soalan uw --'
balek je rumah mama masak sedap untuk buke puase
daa laa lapa gile -.- mama masak mee kari pulak uw
kepale otak otak kempas laa kan. aku memang macam na buke
saba jelaa . btw , thanx mama sebab masak sedap sedap :D
i love u more laa mama  
k laa aku na membute .esok sekolah derr -.-
daa daa shuh shuh g tido sane
kbye

p/s : rindu family and amirul akmal