kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Monday, October 3, 2011

HAPPY 8 MONTHS MOTHSARY :D

hari neh dah masuk 8 bulan dengan amirul akmal
alhamdulillah syukur bertahan sampai hari neh
even sampai hari neh pun
sayang kteorang tak pernah bekurang sedikit pun
selalu bahagie same same
dea selalu ade bile time aku perlu
dan selalu ade setiap mase
tak pernah jemu layan perangai aku
terime kaseh by
syg sayang by sangat sangat
happy 8 months monthsary sayang :)

*neh time birthday kite . dea sweet sangat :)


*awak tetap dalam hati kite selamenye :)


*kite sentiase senyum macam neh selagi kite ade awak :)

*tengok awak senyum dah cukup buat kite bahagie :)


*thanks untuk bear neh sempene birthday kite :)

kite sayang awak amirul akmal ^.^