kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Monday, October 17, 2011

JUST READ IT OKAY :)



haa yang kat atas neh amirul akmal
just nak cakap aku suke style dea okay
dea tak agas okay
at least dea takde lah pakai seluar boot cut macam nak sapu cs :)
dea pakai boot cut tapi takde lah labuh sangat kan :)
and dea tak pakai oakley okay
and one more dea tak berbual gebang :D
sumpah aku menyampah dengan budak agas
lagi lah kalau turun cs
ye bawak lah kaum kau pegi cs
bawak due tige bas okay :)
dengan style entah pape
ehh come on lah budak bandar  pun tak dress up gitu --'
pastu menayang canon lah nicon lah bagai
eh orang lain pun ade kod
tak paya kau nak bawak pegi cs pastu bergambar
eh what the fuck sial =..=
benci aku dengan budak gini
dah aku malas nak komen lagi
kbye hikhik :)