kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Tuesday, December 13, 2011

AWAK


awak kita rindu awak tahu tak ?
kita mintak maaf sebab tak dapat spend time dengan awak
kita kan kerja sekarang awak pun sama kan by
awak tahu kan kita sayang awak
kita taknak kita makin jauh even kita tak spend time selalu
kita selalu ingat awak tau
kita nak buat apa sekali pun kita tetap ingat awak
awak jangan risauu kay by
kita setia dengan awak
awak tahu kan awak sorang je dalam hati kita ?
awak tahu kan by ?
kita tulis post neh sambil nangis tau
kita rindu awak even kita baru jumpa tadi
kita sayang awak
please jangan tinggalkan kita
kita nak awak dengar lagu ombak rindu sambil baca post neh please ?
dengar lagu tu tau by sambil baca neh
i love u :')