kw na pe ?na gado dengan aku ? haishh sala owg laa weyhh :D kw benci aku ? emang gue pikirin ? aku lime ratus kali lagi menyampah dengan kw.HAHA. kw baek dengan aku, aku tabek spring laa kat kw. kw respect aku, aku due juta kali respect kw laa ngek. law kw ta puas haty dengan aku call aku teros doe. nah no phone aku -017744 tekan tekan ta dapat.HAHA. ehh g mam laa dengan muke kw kan :D mekaceh -.-

Tuesday, May 15, 2012

rindu tak tertanggung


oh saya rindu minah minah pstar saya . pstar apa ?
itu cuma kami yang faham apa maksudnya . nanti orang fikir lain haha
kali ni saya serius tak main main

saya rindu nak ponteng kelas dengan ecot
saya rindu nak buat bodoh dengan ciyaa sampai dia sakit hati
rindu dengan fadz meraba raba *ketawa bedekak*
saya rindu syuha dengan lagak diva nya
rindu atul dengan syarahan syarahan agama
rindu syefa yang mengarut dan suka pikir bukan bukan
rindu zainab yang 24 hours dengan cermin muka

rindu classmates jugak
rindu jijie yang comel *saja sedapkan hati ;) *
rindu ayu yang suka membebel macam pengetua lol
rindu satu kelas tak lepas satu pun kecuali voon jane haha
sekadar melawak

oh tak lupa rindu sha adik si mirul
dengan serabut serabut dia haha takkan dapat lupa
setiap malam pesan supaya kejutkan pagi pagi
sekarang sunyi bila semua tiada
terima kasih sebab semua selalu gembirakan hati
walaupun panas hati dengan cikgu marjana yg asyik menyindir
walaupun sakit kepala dengan formula add math
walaupun macam nak gila siapkan hw cikgu sheila *copy orang je*
tapi semua tetap kat sisi haih rindunyaa